Ooh Na Na, What's my name?


Ååååååh Me LOVE! Rihanna och Drake, mina favoriter! Så sjukt bra låt!

Igår var jag i Täby i S & D:s nya villa. Blev hämtad vid stationen av S och döttrarna på 5 och 7 år. Sen bar det hem till villan, ÅH så fint hus. Sen kom då D som jag inte lyckats träffa trots att det gått så lång tid. Oj vilken kille hon har hittat, helt fantastisk! SOM jag ser fram emot detta bröllop! Som ska ske i September nästa år.
Vaknade typ 8 imorse, fick sedan skjuts till stan. Gick till Elgiganten och köpte nya lurar eftersom mina la av igår :( Eller de är glappa så det låter bara i ena luren...  snyft. Hade såklart inte råd med likadana just nu så gick och köpte de billigaste bästa jag kunde hitta, ett par Koss, de får duga ett tag, sen ska jag köpa lika jag hade. Det är iallafall bra ljud i dessa Koss så jag är någorlunda nöjd. Jag och mina lurar...

Ser fram emot inflyttningsfesten i Täby, blir hurkulsomhelst! Hört det ryktas om en hel del intressanta vänner till D... 

Däckade när jag kom hem idag och sov till 18,30 typ. Sen har jag legat i soffan. Fy vad jag blir dålig nuförtiden, inte kul alls.

Nu ser jag fram emot den 27e, då vi ska träffas en hel del gamla jobbarkompisar och ha fest, sjukt kul att de täntligen blir av!

2 veckor efter det blir det fest vid Mariatorget och sen flatfest på Mûnchenbryggeriet, woohoooo! Har saknat gayklubbarna lite måste jag erkänna...

Nu ska jag sova igen. Dödstrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0