It's dead and gone!

NU ÄR DEN BORTA! Äntligen! Fy faan, SOM jag har skjutit upp detta...  
Var och drog ut min sista visdomstand i måndags. Akut. Herregud, ni anar inte vad ont jag haft pga den. Och på tiden var det verkligen kan jag säga.
Ont gör det inte att dra ur tänder tycker jag. Däremot gör det förbannat ont efteråt. När bedövningen släppte ville jag dö typ. Ätit Citodon, Voltaren och Ipren hela veckan. Nu börjar det bli bättre, lite yr och ont i huvudet bara, men det försvinner nog snart.
Jag är så nöjd över att den är borta, TJOHOO!

Legat hemma i några dagar pga värken och yrseln, dessutom kände jag mig febrig. har plöjt alla Harry Potterfilmer. Insåg hur bra de tre senaste är. Ser sjukt mycket fram emot den sista! Som kommer på bio om en månad cirkus.

På tal om bio, ska gå och se the Social Network nästa vecka med världens bästa tjej, en av dom iallafall, den ser jag också sjukt mycket fram emot!

På tisdag ska jag till frissan och göra big change, HEHE. Spännande!

Låten just nu är:
B.O.B - ghost in the machine

Just det, jag vill ha Justin Biebers bok också.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0