Now I can see your pain I'm sorry


Jag har en kollega på jobbet, eller jag har flera såklart, men en kille som pluggade i sin iPod häromdagen och började spela ett band som heter Hollywood Undead. Hela dagen lyssnade vi på de. Och ju mer jag hörde de, desto bättre tyckte jag om de. jag var väldigt skeptisk i början. Men ju mer jag hörde dest mer gillade jag som sagt.
Nu har jag í princip bara lyssnat på de de senaste dagarna. Jag har sjukt svårt att se någon video, för jag tycker det är töntigt med masker. Jag tyckte överhuvudtaget att de var lite töntiga. Men jag gillar HU som fan, jag erkänner.
En annan grupp jag lyssnat på den senaste tiden är Volbeat. Återigen ett band jag varit för envis för att lyssna på. Till slut tog jag mig tid, och OJ vad jag gillar de. 7 shots är min favvo, kan lyssna på den miljoner gånger.

Låttips alltså:

HU - pain
HU - no other place
HU - the diary
Volbeat - 7 shots
Willow Smith ft. Nicki Minaj - whip my hair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0