Pain is just a simple compromise

Personalfest igår. Sjukt god mat. Sen bowling på världens största O'learys typ, sen Rocks. Dessa människor har även en kärlek till att dricka en massa massa shots. Vet inte hur många jag drack.
Så himla kul och trevlig kväll. På riktigt. Bara en detalj, tänk att man inte ska kunna ha en urringad tröja och kort kjol utan att nån ska tjata om det en hel kväll, vafan liksom. Blir förbannad, jag ska väl för fan kunna klä mig hur jag vill, och när jag säger ifrån så borde det väl vara nog? Men nej då. Tur det fanns annat att sysselsätta sig med. Kan säga att kvällen slutade med hångel för min del, personalfest liksom, då händer ju sånt. Det var himla trevligt iallafall.
Full var jag, alla var det. Åkte och träffade lite folk sen och sov i en lägenhet i stan.
En händelserik kväll kan man säga.

Idag har mina tankar bara funnits på ett ställe. Jag hoppas, men har ingen aning egentligen. Vi får se.

Min favorit för tillfället:

Paramore - misguided ghosts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0