Svart

Jaha ja. Då var jag svarthårig då. Eller inte 100 %, men en jävla massa. Sjukt nöjd. Sjukt snygg frissa. Jobbigt liksom.
Och så skulle jag nu då försöka mig på att färga mina ögonbryn, vilket jag gör då och då, det är inte speciellt svårt. Vad händer? jo jag glömmer helt bort färgen. Har suttit minst 40 minuter med färgen. Mmm, tror ni det är fint nu? Inget Aceton har jag hemma heller. Nämen va kul, jag får gå till jobbet såhär imorrn bitti. Roligt.

På lördag är det fest. Då jävlar. Oj vad full jag ska bli. Jag har inte varit det på väldigt länge.

Sen planeras det en utgång på gayklubb också. Ska bli sjukt roligt. Jag har inte varit på gayklubb på sjukt länge. Jag saknar det faktiskt lite.

Imorgon ska jag och baby gå på bio, the Social Network. SOM jag sett fram emot denna. Spännande.

Nu blire Sopranos.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0