the Social Network


För att ni ska få se.
Det här med att fota sig själv. Jag hatar det. Jag kan inte. Så det blir såna här töntiga snettuppifrånfoton. Ni får stå ut med det helt enkelt.
Ja, ungefär såhär ser jag ut nu alltså.

Igår var jag och A på bio, the Social Network. Sjukt höga förväntningar hade jag på den. Men OJ vad den var bra tycker jag. Rolig som faan. Riktigt bra film!

Nu ska jag betala de sista räkningarna, mmmm va kul. Elli, jag kan haka på dig denna månad och bara ligga i en soffa och vara fattig.

Kommentarer
Postat av: Elli

Ännu en till fattiglapp denna månaden. Verkar vara nåt som sprider sig. Tycker hur som helst du ska stanna till lite här vid Hornsgatan när du åker hem ibland och hänga lite!

2010-10-29 @ 23:01:17
URL: http://elloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0