La belle et le bad boy

Eftersom jag inte valde någon dagens låt igår blir det två idag. Först ut är Mc Solaar - la belle et le bad boy, någon som vet vilken serie den spelades i, sista avsnittet om jag inte minns helt fel. Fantastisk. Låt nr två hörde jag för första gången häromdagen och tänkte: nej! Har hon förstört denna underbara låt. Men jag ändrade mig, himmel vilken bra version. September - kärlekens tunga. De där 80tals-syntharna är ljuvliga. Glad att den värsta smärtan från igår har lagt sig, efterdrygt en vecka utan någon större smärta kom den tillbaka igår och jag blev livrädd för att jag skulle behöva ringa in mig sjuk till jobbet, men är som sagt mycket bättre idag. Kag börjar lära mig vad jag ska och inte ska göra när jag blir sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0