Tolfte april

Alltså, jag måste ge henne det. Brittan alltså, hon är förjävla snygg i den där videon. Och låten är grym. Jag dissade nog hennes nya lite VÄL mycket första gångerna jag hörde låtarna. Och nu, nu har hon och Rihanna gjort en remix av S & M, sjukt fab!

Dagen har bestått av telefonsamtal, telefonsamtal och åter telefonsamtal...  helt slut i huvudet nu. Positivt besked i det stora hela, men lite rörigt och jobbigt runtomkring, men men.

Nu blir det jobba 50% ett tag framöver också, på nåt helt annat ställe, det blir skoj! Inte för att jag inte vill tillbaka till mitt vanliga jobb, men lite svårt att köra halvtid där så...  Jag vill ju faktiskt inte vara sjukskriven, som en del ibland verkar tro, utan jag vill ju slippa ha ont och kunna jobba som vanligt!
Jag har inte gett upp hoppet...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0