Väntan

Jamen hej.
Så mycket jag inte vill skriva om så jag låter bli det.

Men jag har äntligen börjat jobba igen. Och i förrgår hittade jag Hollywood Undead's nya platta så hela dagen på jobbet igår lyssnade vi på den. De är vår gemensamma nämnare, och skivan är så jävla bra så fy!

Förra helgen var full. Bokstavligt talat. Herregud, jag och E körde all-in både fredag och lördag. Så sjukt roligt. Var på efterfest till 7 på söndagmorgon. När jag sedan vaknade kl12 trodde jag att jag var död. Allvarligt alltså. Jag har, med handen på hjärtat, inte mått så dåligt någonsin tror jag. Men det var definitivt värt det.
Igår var det AW och idag blir det utgång igen. Detta är vad jag behöver för tillfället.

Holly's nya platta är som sagt mitt musiktips. SÅ många bra låtar. Kärlek.
Annars längtar jag till Glasvegas nya på måndag. Vill ha den NU.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0