I blame Coco

Cosmos blev bättre. Jag sprutade i honom vatten och kokade torsk i nån dag. Och vips så var han som vanligt igen. Men imorrn ska jag till veterinären med honom, lite vaccinering och så ska de få kolla igenom honom, eftersom han är så smal och så..  :( 

Jag har jobbat en del nu. Känns helt ok. Tradolan har jag inte ätit sen i fredags morse. Lever nu på voltaren och alvedon. Det funkar. Det är skönt att vara på jobbet igen.

Var hos sjukgymnasten förra måndagen och idag, det går finfint. Hon är jättebra.
Förresten så fick jag mina röntgensvar häromdagen. Ett litet diskbråck på högersida. Sen allt ok. ???????   Min läkare och sjukgymnasten säger att det jag hade nu var Ischias. Och det går bara att hålla koll på genom träning och sjukgymnastik. Jag vill alltid gå till min sjukgymnast, hon är superbra. 

Just det, gissa vilka jag ska gå och se 7e mars? jo, GLASVEGAS. Äntligen! Wiieee!


Nu ska jag sova för jag är vidrigt trött och ska åka hemifrån innan 6 imorrn. Försöka iallafall.

Just nu är min favoritmusik First Aid Kit & I blame Coco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0