Reaper Crew

Jag har jobbat idag, det gick bra. Men jag är totalt livrädd för att smärtan ska komma tillbaka. SÅ fort jag känner minsta lilla får jag panik.

Jag är orolig för min älskade Cosmos. Jag har varit borta hela dagen idag för första gången på mycket länge. Han ligger och sover längst in i en av reseburarna och har inte rört sig därifrån sen jag kom hem. Han kom inte ens upp när jag kom hem. Ååh jag blir helt sjukt orolig. Jag har varit där och pratat med honom och då lyfter han huvudet och kollar på mig och så, men han villl inte gå därifrån...   :(  
Jag hoppas för guds skull det bara är något tillfälligt...


 
Såhär drack Baggen vatten igår. Han är galen. Jag drömde att han åt en kanin häromnatten.

Istället åt han morot igår. Och isbergssallad i förrgår.

Jag plockade fram alla mina My Little Ponies förra veckan. I kartongen ligger Cosmos, baggen ligger utanför och petar på honom...  Jag fick inte ha något ifred, det skulle bitas på allt.

Den här snyggingen fick jag på posten idag! Woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0