Newkid


Jag har hittat en favorit. En riktig sådan!
För första gången sen jag vet inte när, har jag hittat en skiva utan en enda dålig låt, och inte bara det, låtarna är satans bra! Dessutom är killen (för mig iallafall) helt okänd, tills jag hörde en låt på radion häromdagen och letade upp honom. Dock hörde jag honom på en Ison & FIlle låt tidigare och blev intresserad men glömde liksom bort det... Denna skiva är faktiskt den enda jag köpt på iTunes, och jag ångrar inte en kronjävel!
På fredag spelar han på Grönan. Jag ska dit, om jag så ska dit ensam och det spöregnar. Så det så.
För den här killen är fan helt sanslöst fantastisk. Detta är det bästa på år! Jag är helt frälst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0